Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Υπάρχει ενδιαφέρον από τον Δήμο Αθηναίων για την παράνομη στάθμευση σε αφετηρίες, στάσεις και λεωφορειολωρίδες ή μόνο για τις πλατείες ?



<< Σε εφαρμογή τίθεται από σήμερα στον δήμο Αθηναίων το σύστημα τροχοσφηγκτήρων (δαγκάνες) για τα οχήματα που παρκάρουν παράνομα σε πλατείες, πεζόδρομους και ράμπες ΑΜΕΑ. Η εφαρμογή του μέτρου, πρώτη μέρα σήμερα, επικεντρώνεται στις πλατείες Συντάγματος, Μοναστηρακίου και Κοτζιά. >>


ότι διαβάσατε παραπάνω παίζει σήμερα αλλά και μέρες πριν σε όλα τα site και στα δελτία ειδήσεων .... για άλλη μια φορά ΔΕΝ ακούσαμε από τους αρμόδιους ούτε λέξη έστω και για πλάκα για την παράνομη στάθμευση στις λεωφορειολωρίδες, στις στάσεις και αφετηρίες λεωφορείων !


Για άλλη μια φορά βλέπουμε ότι οι αρμόδιοι δεν πιάνουν καν στο στόμα τους την λέξη λεωφορείο ή συγκοινωνία και αποδεικνύουν για άλλη μια φορά ότι η συγκοινωνία δεν είναι στις πρώτες προτεραιότητές τους ! 
Και πώς να είναι άλλωστε όταν οι ίδιοι για να κερδίσουν μία θέση ελεγχόμενης στάθμευσης παραπάνω  κλείνουν την στάση λεωφορείου δυσκολεύοντας την ζωή στους επιβάτες και οδηγούς λεωφορείων !

Στάση ΧΙΛΤΟΝ 



Η θέση της ελεγχόμενης στάθμευσης, βάση του Κ.Ο.Κ θα πρέπει να έχει απόσταση 12 μέτρα από την στάση λεωφορείου !

Αναμένουμε να δούμε πως θα εξελιχθεί η εφαρμογή του μέτρου και αν τελικά θα επικεντρωθεί στο να κερδηθεί χώρος για τραπεζοκαθίσματα ή πραγματικά για την καλυτέρευση της καθημερινότητας των ΑμεΑ, πεζών, επιβατών κτλ. 

Ελπίζουμε να μην είναι επιλεκτική η εφαρμογή του μέτρου αυτού σε συγκεκριμένα σημεία εξυπηρετώντας μαγαζάτορες που πληρώνουν κάποια τέλη για τα τραπεζοκαθίσματα και η ευαισθησία για τα ΑμεΑ να μην γίνει το πρόσχημα .... 


Δεν μπορείς να επικαλείσαι και να έχεις ως πρότυπο τις συγκοινωνίες ξένων κρατών όταν εσύ δεν είσαι ικανός να παρέχεις τις υποδομές που αυτοί παρέχουν εδώ και χρόνια .... πάντως δεν ξεκίνησαν από το αν ο εσωτερικός καθρέπτης του λεωφορείου είναι σωστά στην θέση του !!!



citybusdrivers