Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2017

Σύσκεψη για την αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων παρουσία Τόσκα



Στόχος είναι να εντοπιστούν όσες βρίσκονται στο «κόκκινο»

Τα σημεία των λεωφορειολωρίδων που «μπλοκάρουν» από τα παράνομα σταθμευμένα ΙΧ αυτοκίνητα εμποδίζοντας την απρόσκοπτη κίνηση των αστικών λεωφορείων, εντός του ιστορικού κέντρου αλλά και περιφερειακά της Θεσσαλονίκης, θα καταγράψει το προσεχές διάστημα μία ομάδα εργασίας, αποτελούμενη από εκπροσώπους όλων των εμπλεκόμενων φορέων. 


Στόχος είναι να εντοπιστούν οι λεωφορειολωρίδες που βρίσκονται στο «κόκκινο», προκειμένου να υπάρξει αστυνόμευση και να διεξάγεται γρηγορότερα η μετακίνηση των πολιτών.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, τα παραπάνω τονίστηκαν κατά τη διάρκεια σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι στο δημαρχιακό μέγαρο, παρουσία του αναπληρωτή υπουργού Εσωτερικών, αρμόδιου για θέματα Προστασίας του Πολίτη, Νίκου Τόσκα, του δημάρχου Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη και του προέδρου της νέας διοίκησης του ΟΑΣΘ, Στέλιου Παππά.

«Συζητήσαμε για τα θέματα του ελέγχου των λεωφορειολωρίδων και της διευκόλυνσης της κυκλοφορίας στη Θεσσαλονίκη. Οι παράνομες σταθμεύσεις είναι δύσκολη υπόθεση. Το επόμενο διάστημα θα προχωρήσουμε σε μέτρα, με εντατικότερους αστυνομικούς ελέγχους και με μεγαλύτερη δύναμη της τροχαίας στα σημεία όπου μπλοκάρει η κίνηση των αστικών λεωφορείων» δήλωσε ο κ. Τόσκας αμέσως μετά τη σύσκεψη.

Ο αναπληρωτής υπουργός πρόσθεσε πως «δεν λύνονται τα θέματα με μία συζήτηση. Έγινε μία καλή αρχή, θα υπάρχει στενή συνεργασία και προχωράμε».

Από την πλευρά του, ο δήμαρχος, Γιάννης Μπουτάρης, ανέφερε πως «ο δήμος προμηθεύτηκε κολονάκια για τις λεωφορειολωρίδες, ωστόσο καμία ενέργεια δεν μπορεί να γίνει εάν δεν υπάρχει σωστή αστυνόμευση. Βάλαμε το χρονοδιάγραμμα και θα ορίσουμε μία ομάδα εργασίας».

Σύμφωνα με τον κ. Μπουτάρη, η ομάδα εργασίας θα αποτελείται από εκπροσώπους της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας, του κεντρικού δήμου, του ΟΑΣΘ, της αστυνομίας και της τροχαίας.

Ο πρόεδρος της νέας διοίκησης του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, υπογράμμισε πως «πρέπει να επανακατακτήσουμε τους λεωφορειόδρομους», συμπληρώνοντας ότι «έχουμε βήματα να κάνουμε μπροστά και όραμα. Ελπίζουμε πριν τελειώσουμε την ιστορία της εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ να έχουμε προσφέρει στην πόλη ένα νέο πρότυπο συγκοινωνιών».

Στη σύσκεψη, στην οποία συζητήθηκαν, επίσης, το παραεμπόριο και η επαιτεία, συμμετείχαν η πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Θεσσαλονίκης, Καλυψώ Γούλα, ο διευθύνων σύμβουλος του νέου ΟΑΣΘ, Σάββας Παναγιωτίδης, ο Γενικός Αστυνομικός Διευθυντής Θεσσαλονίκης, Φώτης Δομζαρίδης και ο Γενικός Επιθεωρητής Βόρειας Ελλάδας, Χρήστος Δραγατάκης.

Πηγή

Κάν΄ το όπως εδώ !!! 

Μετά την συνεργασία του ΟΑΣΑ με το ΥΠ. Προστασίας του Πολίτη πριν ένα χρόνο και την ΄΄ μεγάλη επιτυχία ΄΄ στην Αθήνα για την αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, αναμένουμε τα αποτελέσματα και στην Θεσσαλονίκη ...