Το Blog δημιουργήθηκε με σκοπό την ανάδειξη των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητα τους οι οδηγοί αστικών λεωφορείων στην Ο.ΣΥ, και την ενημέρωση σχετικά με την εργασία τους. Επικοινωνήστε μαζί μας: citybusdrivers1@gmail.com

Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου 2017

Οι αλλαγές στον ΚΟΚ ... και το αστικό λεωφορείο πάλι τελευταίο !!!




Αλλαγές στον ΚΟΚ, πρόστιμα με εισοδηματικά κριτήρια, κατηγοριοποίηση προστίμων σε μικρής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας αλλά και δυο πρόσθετες αυτές της αντικοινωνικής συμπεριφοράς και συχνής πρόκλησης ατυχημάτων, δυστυχώς για άλλη μία φορά ούτε λόγος για την αστική συγκοινωνία.

Ακούσαμε τις τελευταίες ημέρες τις συνεντεύξεις του Υπ. Μεταφορών κ. Σπίρτζη για τις αλλαγές στον ΚΟΚ όπως πρόστιμα με εισοδηματικά κριτήρια, αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας, άδειας οδήγησης, κατηγοριοποίηση προστίμων σε μικρής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας αλλά και δυο πρόσθετες αυτές της αντικοινωνικής συμπεριφοράς και της συχνής πρόκλησης ατυχημάτων. Στην μία από τις δύο πρόσθετες, αυτή της αντικοινωνικής συμπεριφοράς ο κ. Σπίρτζης ανάφερε ως παράδειγμα την << ρίψη τσιγάρου έξω από το αυτοκίνητο >>, εμείς θα λέγαμε ότι αντικοινωνική συμπεριφορά είναι και αυτή της παρεμπόδισης του συγκοινωνιακού έργου, όταν εκατοντάδες επιβάτες καθημερινά δεν μπορούν να πάνε στην δουλειά τους, από την παράνομη στάθμευση που ο << φτωχός >> θα την βγάλει καθαρή με ένα απλό προστιματάκι καθώς θα εφαρμοστούν εισοδηματικά κριτήρια. 

Όσο αναφορά για την ιδιαίτερη έμφαση στην παράνομη στάθμευση σε ράμπες ΑΜΕΑ, ότι θα αφαιρούνται οι πινακίδες και η άδεια κυκλοφορίας, ανάλογη αντιμετώπιση θα πρέπει να έχει και το παράνομο παρκάρισμα σε στάσεις λεωφορείων καθώς η στάση λεωφορείων χρησιμοποιείται από ΑΜΕΑ και ως ράμπα για την επιβίβαση/αποβίβαση αυτών στο λεωφορείο.

Αντικοινωνική συμπεριφορά και με μεγάλη επικινδυνότητα είναι και αυτή που τα μηχανάκια περνούν ανάμεσα από τους επιβάτες κατά την επιβίβαση/αποβίβαση, όπως και αυτών που δεν παραχωρούν προτεραιότητα στα ΜΜΜ και κάνουν << σφήνες >> στα φανάρια μπαίνοντας τους μπροστά αρκετά μέτρα ακόμη και από την διάβαση των πεζών.

Όσο αναφορά το ότι σε αρκετές περιπτώσεις η παράβαση δεν θα συνοδεύεται καν από χρηματικό πρόστιμο αλλά θα αφαιρείται το δίπλωμα οδήγησης και η πινακίδα, πρώτα για έναν-δύο μήνες και σε περίπτωση επανάληψης της παράβασης, για ακόμα μεγαλύτερο διάστημα, δεν ακούστηκε αν θα σταματήσει η παγκόσμια πρωτοτυπία να επιστρέφονται οι πινακίδες στις γιορτές (Πάσχα, Χριστούγεννα και Δεκαπενταύγουστο ).

Βλέπουμε λοιπόν για μία ακόμη φορά, ότι η αστική συγκοινωνία μένει πάλι τελευταία καθώς δεν ακούστηκε καν η λέξη λεωφορείο και στάση λεωφορείου ! 

Βασικά πιστεύουμε ότι ο στόχος του μέτρου αυτού είναι η απευθείας σύνδεση των προστίμων με το υπουργείο οικονομικών, παρά το << Θέλουμε να χτυπήσουμε τη λογική έχω λεφτά, πληρώνω και παρανομώ >> όπως επικαλείται ο κ. Σπίρτης.