Το Blog δημιουργήθηκε με σκοπό την ανάδειξη των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητα τους οι οδηγοί αστικών λεωφορείων στην Ο.ΣΥ, και την ενημέρωση σχετικά με την εργασία τους. Επικοινωνήστε μαζί μας: citybusdrivers1@gmail.com

Τρίτη, 31 Οκτωβρίου 2017

Ιδιαίτερη παράκληση του ΟΑΣΑ στο επιβατικό κοινό για τη χρήση της διαδικασίας του ανοιχτού φακέλου για την έκδοση προσωποποιημένης ηλεκτρονικής κάρτας



Ο ΟΑΣΑ απευθύνει ιδιαίτερη παράκληση στο επιβατικό κοινό για τη χρήση της διαδικασίας του ανοιχτού φακέλου για την έκδοση προσωποποιημένης ηλεκτρονικής κάρτας, ώστε να εκλείψουν οι ουρές στα εκδοτήρια.


Με την ευκαιρία, ο Οργανισμός θέλει να ευχαριστήσει τους πολίτες για την κατανόηση που έχουν επιδείξει, κατά τη διαδικασία μετάβασης στο ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Η διαδικασία του ανοιχτού φακέλου αφορά όλους τους κατόχους μηνιαίων καρτών κανονικής τιμής, καθώς και τους επιβάτες άνω των 65 και κάτω των 18 ετών, που διαθέτουν μηνιαία κάρτα εντός του 2017. Η σχετική δυνατότητα παρέχεται και στους φοιτητές.

Σημειώνεται ότι η παράδοση του ανοικτού φακέλου γίνεται σε όλους τους σταθμούς των γραμμών 1,2 και 3 της ΣΤΑΣΥ.

Βήματα έκδοσης προσωποποιημένης κάρτας με τη διαδικασία του ανοιχτού φακέλου

ΒΗΜΑ 1. Προετοιμασία φάκελου μεγέθους Α4 με τα ακόλουθα στοιχεία:

1.Φωτοτυπία της υπάρχουσας μηνιαίας κάρτας με μηνιαίο κουπόνι (έτους 2017).
2.Φωτοτυπία εγγράφου που πιστοποιεί τον αριθμό ΑΜΚΑ.
3.Πρόσφατη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου ή ταυτότητας.
4.Εκτύπωση του Εντύπου Προσωποποίησης με QR Code από το www.athenacard.gr.
5.Στη περίπτωση των φοιτητών χρειάζεται προσκόμιση φωτοτυπίας ακαδημαϊκής ταυτότητας σε ισχύ.

ΒΗΜΑ 2. Αναγραφή στοιχείων επί του φακέλου

Αναγράφονται επί του φακέλου τα ακόλουθα στοιχεία: Όνομα, επώνυμο και διεύθυνση, όπου θα αποσταλεί η προσωποποιημένη κάρτα (οδός, αριθμός, περιοχή, Τ.Κ) μέσω ταχυδρομείου.

ΒΗΜΑ 3. Ο φάκελος παραδίδεται ανοικτός σε οποιοδήποτε σταθμό των γραμμών 1,2,3 της ΣΤΑΣΥ, χωρίς αναμονή για την έκδοση της κάρτας

Παράδοση του ανοικτού φακέλου (σε όλους τους σταθμούς των γραμμών 1,2 και 3 της ΣΤΑΣΥ, σε προκαθορισμένα σημεία με ειδική σήμανση).

Οι φάκελοι διαχειρίζονται με ασφαλή διαδικασία.

ΒΗΜΑ 4. Αποστολή του φακέλου στη διεύθυνση επιλογής των επιβατών

Ο φάκελος με την προσωποποιημένη ηλεκτρονική κάρτα χωρίς κόμιστρο και τα λοιπά στοιχεία, αποστέλλεται ταχυδρομικά στη διεύθυνση που αναγράφεται στο φάκελο.

ΒΗΜΑ 5. Φόρτιση προσωποποιημένης κάρτας με προϊόντα κομίστρου

Η προσωποποιημένη κάρτα, η οποία αποστέλλεται ταχυδρομικά, δεν είναι φορτισμένη με κόμιστρο. Οι επιβάτες πηγαίνουν σε οποιοδήποτε «Αυτόματο Μηχάνημα Επαναφόρτισης Καρτών» (ΑΜΕΚ) των γραμμών 1,2 και 3 της ΣΤΑΣΥ και στις στάσεις του Τραμ της ΣΤΑΣΥ ή στα εκδοτήρια της ΟΣΥ ή και στην ιστοσελίδα www.athenacard.gr και φορτίζουν την προσωποποιημένη κάρτα, με όποιο προϊόν επιθυμούν (30 ημερών, εισιτήριο των 1,40 ευρώ, κ.λπ).


<< Αυτονόητες οι ουρές στα εκδοτήρια της ΣΤΑ.ΣΥ από την στιγμή που δεν μπορούν να εκδίδουν προσωποποιημένη κάρτα τα εκδοτήρια της ΟΣΥ, που βρίσκονται σε κεντρικά σημεία στους δρόμους και πλατείες της Αττικής ! Οι ουρές που σχηματιζόταν σε αυτά τα εκδοτήρια τέλος του μήνα για την έκδοση μηνιαίας κάρτας, μεταφέρθηκαν στα εκδοτήρια της ΣΤΑ.ΣΥ και αυτό θα έπρεπε να προβλεφθεί  ...>>