Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2017

Νέες επισημάνσεις από το Σωματείο Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ για τις εκκρεμότητες στο ηλεκτρονικό εισιτήριο



Το Σωματείο Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ με δελτίο τύπου επισημαίνει τις εκκρεμότητες που αφορούν το ηλεκτρονικό εισιτήριο ώστε να αποφευχθούν περαιτέρω προβλήματα και ταλαιπωρία επιβατών, ενώ εκφράζει την ικανοποίησή του για την επίλυση του προβλήματος με την έκδοση του εισιτηρίου των 1,40 € που είχαν  εγκαίρως εντοπίσει και επισημαίνουν για άλλη μία φορά ότι τάσσονται υπέρ του ηλεκτρονικού εισιτηρίου
Διαβάστε περισσότερα στο δελτίο τύπου :

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 Εξελίξεις που αφορούν το ηλεκτρονικό εισιτήριο

Με ικανοποίηση διαπιστώνουμε ότι από σήμερα (Δευτέρα 6/11) επιλύεται ένα από τα πιο σοβαρά προβλήματα, που απασχόλησαν το επιβατικό κοινό και τους εργαζόμενους με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, σχετικά με την έκδοση εισιτηρίου απλής διαδρομής αξίας 1,40€.
Το Σωματείο μας εντόπισε εγκαίρως το πρόβλημα σχετικά με την μη έκδοση εισιτηρίου απλής διαδρομής αξίας 1,40€ και απαίτησε να δοθεί λύση για να σταματήσει η οικονομική επιβάρυνση του επιβάτη, που θα ήταν υποχρεωμένος για απλή διαδρομή να αγοράζει ημερήσιο εισιτήριο ή εισιτήριο πολλαπλών διαδρομών.
Το Σωματείο μας έχει ταχθεί ξεκάθαρα υπέρ του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Ωστόσο, οφείλουμε να επισημάνουμε πως οι «ουρές» στους σταθμούς για την έκδοση προσωποποιημένης κάρτας έχουν περιοριστεί αλλά δεν έχουν εκλείψει και θεωρούμε ότι πλησιάζοντας προς τη 15η Νοεμβρίου η ταλαιπωρία των επιβατών θα μεγαλώσει και πάλι καθώς από στοιχεία προκύπτει ότι μέχρι χτες είχαν εκδοθεί 180.000 προσωποποιημένες κάρτες και καθώς υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον (σύμφωνα με κύκλους του ΟΑΣΑ περίπου κατά 30% έως 45% ) υπολογίζεται ότι υπολείπονται πολλές χιλιάδες κάρτες προς έκδοση.
Ωστόσο, για να αποφευχθούν περαιτέρω προβλήματα επισημαίνουμε τα εξής:
1. Το σύστημα υποβολής δικαιολογητικών με φακέλους δεν αποσόβησε την απίστευτη ταλαιπωρία των επιβατών μας. Μάλιστα, μετά την κατάθεσή του, χωρίς ο επιβάτης να παίρνει οποιοδήποτε αποδεικτικό, δεν υπάρχει τρόπος παρακολούθησης της πορείας του φακέλου και με τον ρυθμό που γίνεται η αποστολή μέσω του ταχυδρομείου είναι αμφίβολο αν στις 15 /11 θα έχουν παραδοθεί .
2. Μέχρι στιγμής δεν έχει ξεκινήσει από τον ΟΑΣΑ η διανομή μηχανημάτων έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε περιφερειακά σημεία πώλησης (περίπτερα, καταστήματα) ώστε να λειτουργήσουν τουλάχιστον 1.000 σημεία σε γειτονιές όπως γινόταν με το παλαιό εισιτήριο με αποτέλεσμα να μην υπάρχει η δυνατότητα από τις περιοχές αυτές η χρήση ΜΜΜ.
3. Δεν έχει ξεκινήσει εκστρατεία ενημέρωσης των επιβατών για το ηλεκτρονικό εισιτήριο με όλα τα πρόσφορα μέσα (ραδιόφωνο, εφημερίδες, τηλεόραση) και ιδιαίτερα την έκδοση και διανομή φυλλαδίων.
4. Είναι σε εκκρεμότητα η έκδοση προσωποποιημένων καρτών ελεύθερης μετακίνησης(άνεργοι, ΑΜΕΑ, σώματα ασφαλείας κ.α) που σε απόλυτους αριθμούς είναι περισσότερες από αυτές που καταβάλλεται αντίτιμο. Είναι επιβεβλημένο μέχρι να κλείσουν οι πύλες να δοθεί ο απαιτούμενος χρόνος για την έκδοσή τους ώστε να μη γίνουμε και πάλι μάρτυρες αντίστοιχης ταλαιπωρίας όπως μέχρι σήμερα.  
5. Πρέπει να υπάρξει έγκαιρη προετοιμασία για το κλείσιμο των θυρών (πύλες ) και κυρίως για τη σύνδεσή τους με τα συστήματα ασφαλείας των σταθμών, ώστε σε περίπτωση ανάγκης να ανοίγουν αυτόματα και να εκκενώνονται σε σύντομο χρόνο οι αποβάθρες.

Για τη Διοίκηση
    Ο Πρόεδρος                                                               Ο Γεν. Γραμματέας
 Ε. Ρενιέρης                                                                  Π. Κοντογιάννης