Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017

Με το 324 καλύπτει ο ΟΑΣΑ την περιοχή Πηγάδια Ανθούσας, μετά την διακοπή του 301



<< 324 για όλες τις δουλειές ! >>  Εύκολα κανείς θα μπορούσε να βάλει για τίτλο καθώς είναι η γραμμή που επέλεξε ο ΟΑΣΑ να καλύψει το κενό που άφησε η διακοπή της λεωφ. γραμμής 301 λόγω επικινδυνότητας στην περιοχή Πηγάδια Ανθούσας, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες η επικινδυνότητα παραμένει ...


Τον Ιούνιο του 2017 μετά από το σοβαρό τροχαίο στην λεωφορειακή γραμμή 301 και με πρωτοβουλία του συνδικαλιστή Παναγιώτη Στάθη, το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ διέκοψε την λεωφορειακή γραμμή 301 στο σημείο επικινδυνότητας στην οδό Αιγίου.

Έκτοτε η περιοχή Πηγάδια Ανθούσας δεν εξυπηρετούνταν από καμία λεωφορειακή γραμμή και μέχρι τις 1 Δεκεμβρίου όπου ο ΟΑΣΑ αποφάσισε να καλύψει την περιοχή με την τροποποίηση της λεωφ. γραμμής 324. Σύμφωνα με την απόφαση του ΟΑΣΑ η τροποποίηση έγινε λαμβάνοντας υπόψιν το έγγραφο του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ 10268/23/06/2017 ( διακοπή γραμμής ) όπως και άλλα έγγραφα του Δήμου Παλλήνης, ενώ σύμφωνα με δημοσίευμα του newspallinis.blogspot.gr συνδικαλιστές, δημότες και τοπικοί αιρετοί της Δ/Ε Ανθούσας, επιβιβάστηκαν σε λεωφορείο και πήγαν μόνοι τους στο σημείο να βρούνε λύση.  

<<  Βλέπουμε  μετά από 120 μέρες αδράνειας  της δημοτικής αρχής και να μην έχει βρεθεί λύση ακόμη για το θέμα, τους πολίτες της Ανθούσας να κάνουν διαμαρτυρία έξω από το αμαξοστάσιο  και να καταθέτουν ψήφισμα στον δ/ντή του Α/Ξ  Ανθούσας. Το ίδιο έργο  συνεχίζεται με φιέστα, πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρίας, συνδικαλιστές, τοπικοί αιρετοί της Δ/Ε Ανθούσας και δημότες επιβαίνοντες σε λεωφορείο, να προσπαθούν να βρουν λύση οι ίδιοι, εξαιτίας της ανικανότητας της Δημοτικής Αρχής >>

Η τροποποίηση και η διαδρομή που ακολουθεί σήμερα το 324, είχε απορριφθεί παλαιότερα μετά από αυτοψία του συνδικαλιστή Παναγιώτη Στάθη με στελέχη του ΟΑΣΑ λόγω επικινδυνότητας σύμφωνα με τον ίδιο, ενώ καταγγελίες από οδηγούς αναφέρουν ότι υπάρχει επικινδυνότητα στην δεξιά στροφή βγαίνοντας από την οδό Κερκύρας προς Θήρας λόγω στενότητας του οδοστρώματος και διπλής διαχωριστικής γραμμής όπου παραβιάζεται και δεν υπάρχει ορατότητα και επίσης στην δεξιά στροφή από Ιάσονος προς Ανθέων με την ίδια επικινδυνότητα.

Το θέμα θα συζητηθεί στο Δ/Σ του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ την Τετάρτη 6/12 όπου αναμένουμε και την αντίδρασή τους.