Το Blog δημιουργήθηκε με σκοπό την ανάδειξη των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητα τους οι οδηγοί αστικών λεωφορείων στην Ο.ΣΥ και την ενημέρωση σχετικά με την εργασία τους. e-mail : citybusdrivers1@gmail.com

Πέμπτη, 21 Δεκεμβρίου 2017

Πιέσεις σε οδηγούς να εκτελέσουν την απόφαση του ΟΑΣΑ στην λεωφ. γραμμή 324



Παρά την απόφαση του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ για την λεωφ. γραμμή 324 τα λεωφορεία να ακολουθούν την παλιά διαδρομή, οι συνάδελφοι δέχονται πιέσεις να μην εφαρμοστεί.

Σύμφωνα με πληροφορίες από συνδικαλιστές και οδηγούς, την προηγούμενη εβδομάδα οδηγοί που εργαζόταν στην λεωφ. γραμμή 324 δέχτηκαν πιέσεις από την υπηρεσία και όχι μόνο, να εκτελεστεί η τελευταία απόφαση του ΟΑΣΑ που τροποποιούσε την λεωφ. γραμμή ώστε να εξυπηρετείται η περιοχή Πηγάδια Ανθούσας, λόγω κατάργησης της διαδρομής στο κομμάτι αυτό μετά από ατύχημα που συνέβηκε το καλοκαίρι στη λεωφ. γραμμή 301.

Όπως μας είπαν οι συνάδελφοι οδηγοί, την προηγούμενη εβδομάδα ΕΙΧ βρισκότανε στο τέρμα της γραμμής και οι επιβαίνοντες έλεγαν στους οδηγούς να εφαρμόσουν την απόφαση του ΟΑΣΑ, ενώ και τμηματάρχης κίνησης του Α/Σ Ανθούσας βρέθηκε κάποια στιγμή στο σημείο και προέτρεπε τους οδηγούς να μην εφαρμοστεί η απόφαση του Συνδικάτου.

Πολλοί από αυτούς που προέτρεπαν τους οδηγούς (με διάφορους τρόπους) είναι μέλη του Συνδικάτου και συμμετέχουν και στις αρχαιρεσίες βάζοντας υποψηφιότητα σε συγκεκριμένες παρατάξεις, να υπενθυμίσουμε ότι το Συνδικάτο αποφάσισε μετά από καταγγελίες οδηγών και αυτοψία συνδικαλιστών να διακόψει την γραμμή στο συγκεκριμένο κομμάτι λόγω επικινδυνότητας !

Σύμφωνα με πληροφορίες, μέχρι σήμερα άλλοι οδηγοί εφαρμόζουν την απόφαση του Συνδικάτου και άλλοι του ΟΑΣΑ, ενώ λόγω μη επάνδρωσης βαρδιών από το γραφείο κίνησης, καθημερινά διακεκομμένη βάρδια που σχολάει Α/Σ και ενώ η λεωφ. γραμμή είναι κυκλική, κατεβάζει τον κόσμο στον σταθμό προαστιακού ΚΑΝΤΖΑ για να μπει στην ώρα του στο Α/Σ, αποτέλεσμα στο ότι δεν προβλέφθηκε μετά την τροποποίηση ο επαρκής χρόνος διαδρομής.

Τι ακριβώς έχει γίνει

Μετά την διακοπή του 301 λόγω επικινδυνότητας, ο ΟΑΣΑ σχεδίασε νέα διαδρομή με την τροποποίηση του 324, τότε εξέδωσε δελτίο τύπου στις 24/11/2017 ότι << προσδιορίστηκε νέα διαδρομή για τα λεωφορεία, με την οποία συμφωνεί ο Δήμος Παλλήνης >>, ενώ είχε προηγηθεί και αυτοψία συνδικαλιστών, αιρετών και πολιτών του Δήμου Παλλήνης, σύμφωνα με το https://newspallinis.blogspot.gr/2017/10/120.html?m=1 με λεωφορείο στο συγκεκριμένο σημείο.
Στη συνέχεια ο Αντιδήμαρχος Παλλήνης ( όπως θα ακούσετε στο παρακάτω video ) ευχαριστεί φίλους οδηγούς, στελέχη του ΟΑΣΑ και τον Υπουργό Μεταφορών για την τροποποίηση της γραμμής ενώ αναφέρεται και σε συμμόρφωση προς τον ΟΑΣΑ από μεριάς του Δήμου που αφορά σηματοδότηση κτλ.   




Παρόλα αυτά, ο Δήμος Παλλήνης δεν έκανε τίποτα από αυτά που δεσμεύτηκε και ο ΟΑΣΑ ξεκίνησε την λειτουργία της γραμμής χωρίς τα συμφωνηθέντα.

Έπειτα το Συνδικάτο εργαζομένων ΟΑΣΑ σταμάτησε την τροποποίηση λόγω επικινδυνότητας και ο Δήμος Παλλήνης ενώ θα έπρεπε να είχε κάνει τα προβλεπόμενα πριν ξεκινήσει να λειτουργεί η τροποποίηση, μόλις πριν μία εβδομάδα ξεκίνησε να ανοίγει την στροφή στην Κερκύρας και Θήρας  κόβοντας το πεζοδρόμιο, ενώ σύμφωνα με τους οδηγούς η επικινδυνότητα παραμένει στην δεξιά στροφή από Ιάσονος προς Ανθέων στο οποίο είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί λύση (ίσως αν έμπαιναν φωτεινοί σηματοδότες να βοηθούσε)


Αυτή τη στιγμή οι πληροφορίες λένε ότι οι οδηγοί και πάλι είναι αυτοί που ταλαιπωρούνται, διότι από την μία καλούνται να εφαρμόσουν την απόφαση του Συνδικάτου καθώς είναι το μόνο που σε τυχών περιστατικό θα τους παρέχει νομική κάλυψη και από την άλλη τις πιέσεις που δέχονται από διοικητικά στελέχη (ίσως και με την απειλή σε κλήση σε απολογία) να εφαρμόσουν την εντολή της εταιρίας.

Φυσικά να μην ξεχνάμε και την ταλαιπωρία των επιβατών που δεν φταίνε σε τίποτα όταν οι τροποποιήσεις γίνονται χωρίς την σύμφωνη γνώμη των εργαζομένων.

Οι επαγγελματίες οδηγοί δεν θα εκτελέσουν ποτέ εντολές οι οποίες αντίκειται στον κ.ο.κ και είναι οι μόνοι αρμόδιοι να κρίνουν την επικινδυνότητα ή όχι, ειδάλλως σύμφωνα με τον ΓΚΠ της Ο.ΣΥ οι εντολές να είναι γραπτές από αυτούς που τις δίνουν και όχι προφορικές ώστε να υπάρχει και η ανάλογη ανάληψη ευθύνης, τότε να δούμε πόσοι από αυτούς που δίνουν προφορικές εντολές θα βάλλουν την υπογραφή τους ! Ο εργαζόμενος έχει το δικαίωμα να ζητήσει έγγραφη εντολή από τον προϊστάμενό του ...

<< Ο στόχος μας είναι η ασφαλή μετακίνηση των επιβατών >>