Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Ημερίδα του Συνδικάτου ΟΑΣΑ για το Α/Σ Ελληνικού



Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες η Ημερίδα του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ στο ξενοδοχείο Τιτάνια με θέμα το αμαξοστάσιο του Ελληνικού

Παρευρέθησαν και τίμησαν με την παρουσία τους ο Βουλευτής της Ν.Δ και τομεάρχης Υποδομών & Μεταφορών της αξιωματικής αντιπολίτευσης κ. Κ. Καραμανλής, ο Βουλευτής του ΚΚΕ κ. Χ. Κατσιώτης, ο Πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων κ. Β. Λεβέντης, ο Γραμματέας μεταφορών κ. Γ. Οικονομίδης από το Κίνημα Αλλαγής, ο Δήμαρχος της Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης κ. Γ. Κωνσταντέλλος, η Αντιδήμαρχος Διοικητικού και Δημοσίων Σχέσεων του Δήμου Γλυφάδας κα. Αναστασία Πατεράκη, ο κ Ν. Βόσκογλου Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος που είχε εκπονήσει την μελέτη για τις επιπτώσεις από την κατάργηση του αμαξοστασίου του Ελληνικού και ο κ. Γ. Τσίλης Διευθυντής Έργων της Ο.ΣΥ Α.Ε

Με τις τοποθετήσεις τους όλοι επισήμαναν την προχειρότητα από μεριάς Υπουργείου Μεταφορών και Διοίκησης της εταιρίας όσο αναφορά τον σχεδιασμό της ομαλής μετεγκατάστασης του αμαξοστασίου σε νέο χώρο στους όμορους Δήμους όπως είχε προβλεφθεί από το ν. 4062/12 ενώ δεν προχώρησαν και οι συζητήσεις για χώρο που είχε βρεθεί σε στρατόπεδο του Δήμου Βύρωνα.

Η απουσία εκπροσώπων των αρμόδιων φορέων, Υπουργείου Μεταφορών, Ο.ΣΥ Α.Ε και ΟΑΣΑ σχολιάστηκε αρνητικά από τους εργαζόμενους και τους πολιτικούς  ως αποφυγή της συζήτησης για ένα σημαντικό θέμα το κλείσιμο του Α/Σ Ελληνικού που θα επηρεάσει αρνητικά το συγκοινωνιακό έργο και την ίδια την εταιρία.

Η πρόταση του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ είναι σαφής, παράταση της μετεγκατάστασης του αμαξοστασίου  με συγχώνευση σε άλλα αμαξοστάσια, καθώς παράταση έχουν πάρει και τα έργα τα οποία όπως ακούστηκε όταν ξεκινήσουν θα ξεκινήσουν ακριβώς από την αντίθετη πλευρά που βρίσκεται το αμαξοστάσιο, άρα δεν εμποδίζει ούτε το ξεκίνημα των έργων, μέχρι να βρεθεί η επιθυμητή λύση που είναι η εύρεση νέου χώρου στους όμορους Δήμους και η ομαλή μετεγκατάσταση στον νέο χώρο. Αυτό θα πρέπει να γίνει για την αποφυγή της ταλαιπωρίας του επιβατικού κοινού λόγω της συρρίκνωσης του συγκοινωνιακού έργου, από τα πολλά «νεκρά» οχηματοχιλιόμετρα που θα δημιουργηθούν, τα οποία θα επιβαρυνθούν οι επιβάτες καθώς η συχνότητα των δρομολογίων θα χειροτερέψει, με αποτέλεσμα την μεγαλύτερη αναμονή του επιβατικού κοινού στις στάσεις.

Πηγή : Συνδικάτο ΟΑΣΑ


citybusdrivers