Το Blog δημιουργήθηκε με σκοπό την ανάδειξη των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητα τους οι οδηγοί αστικών λεωφορείων στην Ο.ΣΥ, και την ενημέρωση σχετικά με την εργασία τους. Επικοινωνήστε μαζί μας: citybusdrivers1@gmail.com

Παρασκευή, 20 Ιουλίου 2018

Πύρρειος Νίκη των Συνδικάτων απέναντι στους βαστάζους του συστήματος εργοδοτικούς & κυβερνητικούς συνδικαλιστές



Δήλωση Νικόλαου Κιουτσούκη σιδηροδρομικού υπαλλήλου της ΕΕΣΣΤΥ


Συναδέλφισσες-φοι Σιδηροδρομικοί 

Όπως όλοι γνωρίζετε, έπειτα από τις επι δύο περίπου χρόνια παλινωδίες, παρατάσεις και μεθοδεύσεις του Δ.Σ. του ΤΑΙΠΕΔ για την ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ της ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού, ο Φορέας Ιδιωτικοποιήσεων, παράτυπα και παράνομα, αποδέχθηκε την ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ που κατατέθηκε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ΕΞΑΓΟΡΑ της ΕΕΣΣΤΥ!

Παράτυπα και παράνομα καθότι είναι ξεκάθαρο ότι ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ισούται με... ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ!

Παράτυπα και παράνομα γιατί με την εγκύκλιο του ΥΜΕ και τις μετατάξεις Συναδέλφων μας από την ΕΕΣΣΤΥ προς τον ΟΣΕ, υπήρξε σαφής παραβίαση των διαγωνιστικών όρων και μείωση του κόστους λειτουργίας!

Το... «ξελάφρωμα» δηλαδή για το ξεπούλημα περιλαμβάνει περίπου 3εκατ.€ λιγότερο κόστος και μή καταβολή των οφειλομένων (13εκατ.€ περίπου) συμφωνηθέντων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς την ΕΕΣΣΤΥ!

Ήτοι 16εκατ.€ τα οποία εάν αφαιρεθούν από το συνολική προσφορά των 22εκατ.€, προκύπτει ότι με το ποσό των 6εκατ.€ εξαγόρασαν τα... «πέντε ερειπωμένα κτήρια με τα τρύπια σκέπαστρα», όπως δήλωσε είς εκ των δύο προθύμων επικεφαλής των εργοδοτικών «συνδικαλιστών»!

Επι της ουσίας, όλα τα παραπάνω, για την κυβέρνηση της Πρώτη Φορά Αριστερά είναι μικροπράγματα και ελάσσονος σημασίας...

Μείζον ζήτημα για την ΤΕΤΑΡΤΗ κατά σειρά ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, αυτή της Αριστεράς, είναι να ολοκληρώσει το Εθνικό Έγκλημα ξεπουλήματος του Δημοσίου πλούτου, όπως οι προηγούμενες κυβερνήσεις είχαν σχεδιάσει, ώστε να εξυπηρετήσουν ΟΧΙ το δημόσιο συμφέρον αλλά συγκεκριμένα οικονομικά συμφέροντα!

Αυτό άλλωστε αποδεικνύεται και από τις βιαστικές νομοθετικές παρεμβάσεις που για την ΕΕΣΣΤΥ με το Ν.4376/2017 άρθρο 231 επιδίωξαν να ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ την Εταιρεία και τους εργαζόμενους στον Νέο Ιδιοκτήτη ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΑΡΩΝ και ΧΩΡΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!

Μόνο που υπολόγισαν χωρίς τον ξενοδόχο καθότι όπως φαίνεται δεν έλαβαν υπόψιν τους το Π.Δ.178/2002 που ξεκαθαρίζει τον τρόπο μεταβίβασης επιχειρήσεων!

Όπως επίσης δεν έλαβαν υπόψιν τους την βούληση και τη θέληση των Εργαζομένων, των Σωματείων και της Ομοσπονδίας να υπογραφεί ΕΣΣΕ που θα κατοχυρώνει τα δικαιώματα των Σιδηροδρομικών στην ιδιωτική πλέον ΕΕΣΣΤΥ!

Νόμιζαν ότι θα βρούνε Νέους Πρόθυμους -ίσως να είχαν διαβεβαιώσεις από τους... παλιούς - για να υλοποιήσουν τα όποια σχέδιά τους!

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ και ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥΣ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ...

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, παρά τις μεθοδεύσεις μιας «συνδικαλιστικής παρέας» ανίερης συμμαχίας με την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, παρά τις συνεχείς ΔΗΘΕΝ ΕΓΚΥΡΕΣ ενημερώσεις και παρεμβάσεις των Εργοδοτικών συνδικαλιστών και παρά τον απεργοσπαστικό μηχανισμό που δημιούργησαν, κατάφερε να υπογράψει ΕΣΣΕ για Ένα Έτος.

Η ΕΣΣΕ αυτή αποτελεί μια Πύρρειο Νίκη του Κινήματος, κόντρα στις προθέσεις του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο οποίος κατά τη συνάντησή του με την ΠΟΣ πρότεινε να ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΣΣΕ οι ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ της ΕΕΣΣΤΥ μέχρι την πλήρη μεταβίβαση των μετοχών στο νέο ιδιοκτήτη και κατόπιν να ισχύει και για το Τεχνικό Προσωπικό, άκουσον άκουσον, αυτό που διαπραγματεύτηκαν οι πλειοψηφίες των σωματείων ΠΕΠ & ΠΕΠΕ!

Προφανώς αυτό δεν μπορούσε να γίνει αποδεκτό  και η απόφαση της πλειοψηφίας της Ομοσπονδίας για δύο 24ωρες Απεργιακές κινητοποιήσεις έφερε θετικό αποτέλεσμα και αυτό είναι μια Νίκη κόντρα σε όλους τους... βαστάζους του συστήματος!

Οφείλουμε όμως να εξάρουμε την στάση και την βοήθεια του Συναδέλφου Σιδηροδρομικού Αναγνωστόπουλου Γιώργου, ο οποίος συνέβαλε θετικά στην προσπάθεια της ΠΟΣ για να υπογραφεί η Σύμβαση!

Απέδειξε και ο Συνάδελφος Γιώργος ότι ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ και ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Σιδηροδρομικών ΔΕΝ σκέφτεται την πάρτι της αλλά το σύνολο!

Δεν προτάσσει το ΜΕΡΙΚΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ αλλά το ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ!

Είναι δε αυτονόητο ότι το ΤΑΙΠΕΔ οφείλει να δώσει στην ΠΟΣ και στην δημοσιότητα το BUSINESS PLAN των νέων ιδιοκτητών ώστε να γνωρίζουμε τα σχέδιά τους για το μέλλον μας...

Όπως αυτονόητη και επιβεβλημένη είναι η προσφυγή της ΠΟΣ στα Εθνικά και Ευρωπαϊκά όργανα εξαντλώντας κάθε νόμιμο μέσο ώστε να διασφαλιστεί στο έπακρο το δημόσιο συμφέρον και τα δικαιώματα των Σιδηροδρομικών!

Συναδέλφισσες-φοι

Οι Σιδηροδρομικοί δεν θα ξεχάσουμε ΠΟΤΕ ούτε τις μεθοδεύσεις και τα σχέδια των προηγούμενων Κυβερνήσεων, αλλά ούτε και της παρούσης Κυβέρνησης όσο κι αν κάποιοι, εντός των τοιχών του κινήματος, νυχθημερόν βαφτίζουν το κρέας ψάρι και εμφανίζουν το μαύρο ως άσπρο!

Εμείς οι ΔΑΚΙΤΕΣ δεν μασήσαμε ποτέ τα λόγια μας, δεν κρύψαμε ποτέ τις θέσεις και τις απόψεις μας, παραμείναμε συνεπείς σε όσα λέγαμε εδώ και χρόνια και αυτό μας οδήγησε σε ρήξη ακόμη και με τον πολιτικό μας φορέα αλλά και με τους γνωστούς σε όλους σας αποστάτες!

Εμείς δεν αλλάζουμε απόψεις όπως αλλάζουν κάποιοι πουκάμισα ούτε αγανακτούμε ανάλογα με το ποιός κυβερνά!

Σταθερά και αταλάντευτα, με ιδέες και όραμα αγωνιζόμαστε και υπηρετούμε τα δίκαια των συναδέλφων μας, τα δίκαια των οικογενειών μας.

Δεν γίναμε και δεν πρόκειται να γίνουμε το μακρύ χέρι κανενός κόμματος, δεν γίναμε και δεν θα γίνουμε βαστάζοι και φερέφωνο κανενός!

Ίσοι είμαστε όμως Ίδιοι δεν είμαστε!

Κάποιοι ανέλαβαν εργολαβικά τον ρόλο των Κυβερνητικών και Εργοδοτικών «συνδικαλιστών»! Τον ανέλαβαν και τον παίζουν ΑΡΙΣΤΑ! Τι και αν επικαλούνται το ΝΕΟ;;; Η... «δράση» τους μυρίζει από μακρυά Ναφθαλίνη μπόχα και δυσοδία!

Αυτούς τους παραδίδουμε στην κρίση των Σιδηροδρομικών στην κρίση των εργαζομένων...

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορούμε να ανεχτούμε τους τακτικισμούς του τύπου «και με τον χωροφυλαξ και με τον αστυφυλαξ» και η Ομοσπονδία οφείλει να σταματήσει με κάθε τρόπο ΑΜΕΣΑ το παιχνίδι απαξίωσης που διενεργείται εις βάρος της!

Ως εκ τούτου η ΑΥΣΤΗΡΗ ΤΗΡΗΣΗ και ΕΦΑΡΜΟΓΗ του Καταστατικού Λειτουργίας της ΠΟΣ και η λήψη μέτρων έναντι αυτών που απεργάζονται σχέδια απαξίωσης, απεργοσπασίας και διάλυσής της είναι μονόδρομος! Οι «δούρειοι ίπποι» του κινήματος, οι εργοδοτικοί και κομματικοί παρατρεχάμενοι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ στα συνδικάτα!

Παράλληλα η ΠΟΣ οφείλει να προχωρήσει άμεσα στην υλοποίηση των αποφάσεων του Συνεδρίου μας και να πάρει σάρκα και οστά το όραμά μας για την συζήτηση που έχει ήδη ξεκινήσει για την ένταξη όλων των σωματείων των μέσων σταθερής τροχιάς και την δημιουργία μιας ΝΕΑΣ ΜΕΓΑΛΗΣ & ΙΣΧΥΡΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ!

Εμείς οι Επαγγελματίες Σιδηροδρομικοί ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να τοποθετήσουμε ταφόπλακα σε όσα μας παρέδωσαν οι Σιδηροδρομικοί Πατεράδες και Παππούδες μας...

Για εμάς είναι πλέον ξεκάθαρο ότι από αυτή την Κυβέρνηση που βιάζεται να ολοκληρώσει το έγκλημα που σχεδίασαν οι προηγούμενες Κυβερνήσεις με το Ν3891/10 και με την υπαγωγή των εταιρειών στο 1ο & 2ο & 3ο μνημόνιο, από αυτή την Κυβέρνηση που παραποιεί υπογεγραμμένες ΣΣΕ όπως της ΕΑΒ, από αυτή την Κυβέρνηση που με απίστευτη ελαφρότητα διαχειρίζεται τα Εθνικά μας Θέματα όπως το Σκοπιανό και το Αλβανικό, δεν περιμένουμε τίποτε λιγότερο από την στα... τέσσερα στάση της!

Ενωμένοι συνεχίζουμε τον αγώνα μας!

Ενωμένοι θα αντιμετωπίσουμε τις νέες προκλήσεις!

Γιατί μόνο ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ... ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ!

Υ.Γ. Προς το ΔΙΚΤΥΟ: Εάν συμφωνείτε με την ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ οφείλετε να εξηγήσετε και να απαντήσετε στους συναδέλφους :

α) γιατί είναι βέβαιο το μέλλον όσων επέλεξαν τις μετατάξεις στον ΟΣΕ

β) γιατί αφού υπάρχουν ανάγκες τεχνικού προσωπικού οι θέσεις των μετατασσόμενων είναι ΕΚΤΟΣ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ και προσωποπαγείς και

γ) γιατί το μέλλον όσων παραμένουμε στην ΕΕΣΣΤΥ είναι αβέβαιο, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ συγκρίνοντας την «ασφάλεια» του Δημοσίου με την ανασφάλεια του ιδιώτη!