Το Blog δημιουργήθηκε με σκοπό την ανάδειξη των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητα τους οι οδηγοί αστικών λεωφορείων στην Ο.ΣΥ, και την ενημέρωση σχετικά με την εργασία τους. Επικοινωνήστε μαζί μας: citybusdrivers1@gmail.com

Τρίτη, 3 Ιουλίου 2018

Απίστευτο ! Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ υποστηρίζει ότι με τα εμπόδια στις στάσεις υπάρχει μία τάξη ...



Δίνουμε ένα καθημερινό αγώνα να ακουστεί η φωνή των οδηγών και οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους ... έναν μεγάλο αγώνα για την παράνομη στάθμευση και την διευθέτηση των στάσεων για ασφαλή επιβίβαση/αποβίβαση και την εύρυθμη λειτουργία του συγκοινωνιακού έργου, παρόλα αυτά ακούσαμε το απίστευτο δια στόματος του Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΑΣΑ κ. Σκουμπούρη, όπως είπε στον Αthina 9.84 fm με τα εμπόδια στις στάσεις είναι πιο εύκολο το μέτρο της επιβίβασης από την πρώτη πόρτα. 

Συγκεκριμένα ο κ. Σκουμπούρης δήλωσε : 

«Σε πολλές στάσεις υπάρχουν εμπόδια κτλ. συνεπώς τα εμπόδια υπάρχουν και τώρα που ανεβοκατεβαίνουν, τα εμπόδια δεν αποσύρονται εάν δεν μπαίνεις η κατεβαίνεις μόνο, αντιθέτως υπαρχόντων των εμποδίων είναι πιο εύκολο να υπάρχει μια τάξη στην άνοδο και την κάθοδο παρά όλοι να συνωστίζονται τυχαία με όποιο τρόπο θέλει ο καθένας στις διάφορες πύλες ...» παρόλα αυτά ο κ. Σκουμπούρης είπε ότι όλα αυτά θα τα δούμε ... 



Εμείς ως οδηγοί, θα θέλαμε να πούμε στον κάθε αρμόδιο που υποστηρίζει αυτή την άποψη ότι καθημερινά βρισκόμαστε με το ένα πόδι στον εισαγγελέα, καθώς η κάθε επιβίβαση/αποβίβαση εγκυμονεί κινδύνους, όταν στις στάσεις υπάρχουν εμπόδια το λεωφορείο αναγκάζεται να είναι ένα μέτρο απόσταση από αυτά με αποτέλεσμα να περνούν τα δίκυκλα ανάμεσα στους επιβάτες όπως βλέπετε και στη φωτογραφία ... ο κύριος αυτός, που βλέπετε στον καθρέπτη, προχώρησε με το δίκυκλο μέχρι εκεί που μπορούσε να περάσει και έχει απλώσει και το πόδι στη προέκταση της στάσης, δηλαδή πέρασε τις τρεις πόρτες στο αρθρωτό λεωφορείο διότι η ειδική πλατφόρμα/προέκταση στάσης δεν καλύπτει όλο το μήκος του λεωφορείου, με αποτέλεσμα ο οδηγός για να ανοίξουν όλες οι πόρτες να αφήσει το απαραίτητο κενό να κατέβουν οι επιβάτες, ενώ η μπροστινή πόρτα είναι αρκετά μπροστά από την στάση ώστε κυρίως να ανοίγει η μεσαία που κατεβαίνουν ΑμεΑ, παιδικά καροτσάκια κτλ. 

Σήμερα η επιβίβαση/αποβίβαση γίνεται σύμφωνα με τις διαμορφωμένες συνθήκες και μόνο από τύχη θα ταιριάσουν οι πόρτες του λεωφορείου στα κενά που έχουν απομείνει από τα διάφορα εμπόδια  ... αν αυτό το έχουν δει στις ευρωπαϊκές χώρες που επικαλούνται καλώς να το αφήσουν και εδώ και να βγάλουν και τις προεκτάσεις να παρκάρουν καλύτερα τα διπλοπαρκαρισμένα για να τους μαζεύουμε καλύτερα.

Είναι προφανές ότι μόνο εμείς που τα οδηγούμε βρισκόμαστε στην Ελλάδα, όπως επίσης ότι την καθημερινότητα των οδηγών δεν την γνωρίζει κανείς ...  









citybusdrivers