Το Blog δημιουργήθηκε με σκοπό την ανάδειξη των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητα τους οι οδηγοί αστικών λεωφορείων στην Ο.ΣΥ, και την ενημέρωση σχετικά με την εργασία τους. Επικοινωνήστε μαζί μας: citybusdrivers1@gmail.com

Τετάρτη, 26 Σεπτεμβρίου 2018

Δήλωση Κώστα Καραμανλή για τα οικονομικά αποτελέσματα του ΟΑΣΑ




Η δήλωση του Τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτή Σερρών κ. Κώστα Καραμανλή, για τα επίσημα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου ΟΑΣΑ (Σταθερές Συγκοινωνίες και Οδικές Συγκοινωνίες) για το έτος 2017


Αθήνα, 26 Σεπτεμβρίου 2018

Ο Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Σερρών κ. Κώστας Καραμανλής, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Τα οικονομικά στοιχεία του ΟΑΣΑ αποδεικνύουν ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ κατόρθωσε το ακατόρθωτο: ακριβότερα εισιτήρια, πολύ λιγότερα έσοδα, μεγαλύτερη ζημιά, σχεδόν διπλάσια κρατική επιχορήγηση και πολύ χειρότερες συγκοινωνίες».

Πλήρης Δήλωση

«Η επίσημη δημοσίευση των οικονομικών του Ομίλου ΟΑΣΑ (Σταθερές Συγκοινωνίες και Οδικές Συγκοινωνίες) για το 2017, δυστυχώς επιβεβαιώνει πλήρως τις ανησυχίες μας για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

Μέσα σε ένα έτος, ο κύκλος εργασιών και τα έσοδα από πωλήσεις εισιτηρίων μειώθηκαν δραματικά, η ζημιά του Ομίλου αυξήθηκε ακόμη περισσότερο και το έλλειμμα ξεπέρασε τα 188 εκατ. ευρώ. Για να αντισταθμίσει η κυβέρνηση αυτήν την τεράστια ζημιά, εκτόξευσε την κρατική επιχορήγηση -την οποία το 2010 είχαμε καταφέρει να περιορίσουμε στα 100 εκατ.- χαρίζοντας συνολικά στον ΟΑΣΑ πάνω από 184 εκατομμύρια. Την ανικανότητα της κυβέρνησης θα πληρώσουν βέβαια, όλοι οι πολίτες που θα κληθούν να καλύψουν δια των φόρων τους την αύξηση της επιδότησης. Και όλα αυτά συμβαίνουν ενώ στο ενδιάμεσο αύξησαν και την τιμή του εισιτηρίου…

Αν, δε, συνυπολογίσουμε τα προβλήματα που εμφανίζει ο στόλος των αστικών λεωφορείων αλλά και τον τρόπο λειτουργίας των σταθερών συγκοινωνιών, φαίνεται πως η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ κατόρθωσε το ακατόρθωτο: ακριβότερα εισιτήρια, πολύ λιγότερα έσοδα, μεγαλύτερη ζημιά, σχεδόν διπλάσια κρατική επιχορήγηση και πολύ χειρότερες συγκοινωνίες».