Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2018

ΟΑΣΑ : Μετάθεση της διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης υπό τον φόβο των μαζικών παραπόνων από το επιβατικό κοινό



Σύμφωνα με δημοσίευμα του capital.gr, ο ΟΑΣΑ είχε αναθέσει τον Ιανουάριο του 2018 σε εξειδικευμένη εταιρεία τον σχεδιασμό, ανάπτυξη περιεχομένου και διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσής του, αν και το έργο ολοκληρώνεται σε τρεις μήνες, δεν έχει καν ξεκινήσει υπό τον φόβο των μαζικών παραπόνων από το επιβατικό κοινό!

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, για το θέμα αυτό, έγινε ερώτηση στο κοινοβούλιο προς το αρμόδιο Υπουργείο που εποπτεύει τον οργανισμό, και η απάντηση μέσω του διευθύνοντα συμβούλου του ΟΑΣΑ κ. Σκουμπούρη είναι ότι «ο ΟΑΣΑ αποφάσισε να μεταθέσει χρονικά την ανάπτυξη περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης υπό τον φόβο των μαζικών παραπόνων από το επιβατικό κοινό. Για τον λόγο αυτό, όπως προκύπτει, από την ίδια απάντηση, ο ΟΑΣΑ ζήτησε από τον ανάδοχο -αίτημα που έγινε αποδεκτό- να μετατεθεί χρονικά η έναρξη της ισχύος του έργου. Στην απάντηση, όμως, δεν διευκρινίζεται -παρότι έχουν παρέλθει περίπου 11 μήνες από την αρχική ανάθεση της υπηρεσίας- πότε θα ξεκινήσει η ανάπτυξη περιεχομένου στα social media.

O ΟΑΣΑ,  δεδομένης της εξέλιξης της πληροφόρησης του επιβατικού κοινού αναφορικά με τη μετάβαση στο ηλεκτρονικό εισιτήριο, αποφάσισε τη μετάθεση χρονικά της έναρξης της ισχύος της εν λόγω εργασίας ενσωματώνοντας σε αυτά το περιεχόμενο για το ηλεκτρονικό εισιτήριο», η  απόφαση αυτή, όπως προσθέτει, «ως σήμερα φιλτράρεται από το γεγονός ότι η εισαγωγή της νέας καθημερινότητας που φέρει το ηλεκτρονικό εισιτήριο, η οποία μέχρι να ολοκληρωθεί πλήρως και να ευθυγραμμιστεί αποβαίνει μία φορτισμένη, ανά τακτά διαστήματα, περίοδος στη συνείδηση των επιβατών και κυρίως των ειδικών κοινών, καθιστά με τη σειρά της κρίσιμη και ευαίσθητη την επιλογή να μη μετατραπεί το νέο μέσο προβολής σε μία ακόμη πύλη παραπόνων».

Παράλληλα «ο ΟΑΣΑ προγραμματίζει την υλοποίηση ενός chatbot που θα επιτρέψει στον ΟΑΣΑ να απαντά στα αιτήματα ενημέρωσης του κοινού σχετικά με το ηλεκτρονικό εισιτήριο».

Διαβάστε περισσότερα στο www.capital.gr