Το Blog δημιουργήθηκε με σκοπό την ανάδειξη των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητα τους οι οδηγοί αστικών λεωφορείων στην Ο.ΣΥ, και την ενημέρωση σχετικά με την εργασία τους. Επικοινωνήστε μαζί μας: citybusdrivers1@gmail.com

Παρασκευή, 5 Οκτωβρίου 2018

Μαυραγάνης : Δεν κάνουμε ιδιωτικοποίηση - Με το ίδιο ηλεκτρονικό εισιτήριο στις συγκοινωνίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη




Ο υφυπουργός Υποδομών & Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης μιλώντας «στο Κόκκινο 105,5 fm» αναφέρθηκε στην τροπολογία που ψηφίστηκε πρόσφατα για τις αστικές συγκοινωνίες, ότι δημιουργεί συνεργατικά σχήματα αποκλείοντας το ενδεχόμενο ιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών - Με το ίδιο ηλεκτρονικό εισιτήριο στις συγκοινωνίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Ο κ. Μαυραγάνης ανέφερε ότι με την διάταξη που ψηφίστηκε θα γίνει καλύτερος συντονισμός μεταξύ όλων των ΜΜΜ που εκτελούν συγκοινωνιακό έργο, δηλαδή τα αστικά Αθήνας και Θεσσαλονίκης με τα ΚΤΕΛ και την δημοτική συγκοινωνία. Αυτό θα γίνει στο πλαίσιο ενός συνολικού σχεδιασμού του συγκοινωνιακού έργου με συνεργατικά σχήματα που θα καλύψουν τις αστικές και εξωαστικές περιοχές, όπου θα προτιμηθούν τα ΚΤΕΛ, οι Δήμοι που ενδεχομένως μπορούν να βοηθήσουν και αν δεν υπάρχει κανείς, τότε θα αποταθούμε στην ιδιωτική αγορά! 

Συγκεκριμένα στην ερώτηση για τον κίνδυνο ιδιωτικοποίησης, αφού η τροπολογία προβλέπει ότι σε περίπτωση μη εκτέλεσης της σύμβασης με τα ΚΤΕΛ, η σύμβαση θα καταρτίζεται με άλλους οδικούς μεταφορείς επιβατών, ο κ. Μαυραγάνης αναρωτήθηκε «εμείς που κρατικοποιήσαμε επ' ωφελεία του λαού της Θεσσαλονίκης τον ΟΑΣΘ πριν από έξι - οκτώ μήνες είναι δυνατόν να κατηγορούμαστε ότι πάμε να κάνουμε ιδιωτικοποίηση; Προφανώς όχι! Οι θέσεις των εργαζόμενων είναι διασφαλισμένες, η κρατική μορφή του ΟΑΣΘ και ΑΣΥΘ στη συνέχεια είναι εξασφαλισμένη και διασφαλισμένη και λέμε ότι εκεί που θα προκύψουν συνεργατικά σχήματα για να καλύψουν περιοχές, θα προτιμηθούν τα ΚΤΕΛ, αν δεν θέλουν τα ΚΤΕΛ οι Δήμοι, που ενδεχομένως πουν "μπορώ να βοηθήσω", και αν δεν υπάρχει κανείς, θα αποταθούμε στην ιδιωτική αγορά».

Στην συνέχεια ο κ. Μαυραγάνης είπε ότι στις περιοχές της Δυτικής και Ανατολικής Αττικής, όπου τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ είναι ασυντόνιστα σε σχέση με το συγκοινωνιακό έργο του ΟΑΣΑ, το ΚΤΕΛ Αττικής έχει στην διάθεσή του 100 καινούργια λεωφορεία, είναι αμαρτία να μην τα χρησιμοποιούμε εφόσον και οι ίδιοι το επιθυμούν και συναφθεί σύμβαση ΟΑΣΑ - ΚΤΕΛ Αττικής αντίστοιχη με αυτή ΟΑΣΘ με το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.

Σε ερώτηση του δημοσιογράφου αν θα φύγουν τα ΚΤΕΛ από το κέντρο της Αθήνας, ο κ. Μαυραγάνης είπε ότι η βασική ιδέα είναι να συνεργαστούν οι αστικές συγκοινωνίες με τα ΚΤΕΛ ώστε να μην υπάρχουν διπλά δρομολόγια, αν πρέπει να υπάρχουν δύο κύκλοι της περιφέρειας και του κέντρου, να υπάρχουν, ειδικότερες μορφές συνεργατικότητας θα το αποφασίσει ο ΟΑΣΑ που έχει τους συγκοινωνιολόγους και την εμπειρία.

Όσο αναφορά για το ηλεκτρονικό εισιτήριο ο κ. Μαυραγάνης ανέφερε ότι μελλοντικά η ίδια κάρτα που θα εκδοθεί στην Θεσσαλονίκη από τον ΟΑΣΘ, θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στην Αθήνα στις συγκοινωνίες του ΟΑΣΑ με σύμβαση που θα υπογραφεί μεταξύ ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ.

Ακούστε εδώ ολόκληρη τη συνέντευξη