Το Blog δημιουργήθηκε με σκοπό την ανάδειξη των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητα τους οι οδηγοί αστικών λεωφορείων στην Ο.ΣΥ, και την ενημέρωση σχετικά με την εργασία τους. Επικοινωνήστε μαζί μας: citybusdrivers1@gmail.com

Κυριακή, 28 Οκτωβρίου 2018

Μετά το κλείσιμο του Α/Σ Ελληνικού, «έξωση» και στις αφετηρίες λεωφορείων του ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ



Μετά το κλείσιμο του αμαξοστασίου Ελληνικού, ήρθε και η «έξωση» των αφετηριών αρκετών λεωφ. γραμμών του ΟΑΣΑ στο Ελληνικό - Ξαφνικά και χωρίς προειδοποίηση τα λεωφορεία βρέθηκαν στον δρόμο ...


Ένα δυσάρεστο συμβάν περίμενε τους οδηγούς λεωφορείων στις 11 Οκτώβρη το πρωί στις αφετηρίες των λεωφ. γραμμών 122, 171, 154, Χ97, & 124, όταν ειδοποιήθηκαν από υπαλλήλους που θα έκαναν την περίφραξη, να εκκενώσουν τον χώρο που από το 2013 χρησιμοποιούνταν για την στάθμευση των λεωφορείων των παραπάνω λεωφ. γραμμών του ΟΑΣΑ διότι ο χώρος θα πρέπει να περιφραχτεί. 

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τους οδηγούς που βρίσκονταν στο σημείο εκείνη τη στιγμή, τους είπαν ότι «θα πρέπει να φύγετε διότι είναι περιουσία του Ελληνικού Δημοσίου».


Οι οδηγοί, που δεν είχαν καμία ενημέρωση από την υπηρεσία τους, αναγκάστηκαν να μετακινήσουν τα λεωφορεία στον δρόμο σε σημείο που είναι επικίνδυνο καθώς το οδόστρωμα υποχωρεί, έχει συμβεί στο παρελθόν αρκετές φορές παρουσία και σταθμάρχη που βρίσκονταν σε υπηρεσία όταν λειτουργούσε το σταθμαρχείο, το οποίο ήταν τοποθετημένο εντός της σημερινής περίφραξης όπως και η διαγράμμιση, η στάση της αφετηρίας και ένας ψύκτης νερού με παροχή από το πλησίον κτίριο, ενώ η είσοδος στον χώρο ήταν υποχρεωτική καθώς ο ΟΑΣΑ είχε τοποθετήσει την στάση «ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ» µε ΚΣ 590077 «έµπροσθεν της περίφραξης της Ε.Μ.Υ. και 5µ προ της εισόδου της» όπως αναφέρεται και στην απόφαση της τροποποίησης των παραπάνω λεωφ. γραμμών το 2015 «από την Ελ. Βενιζέλου, δεξιά στην 27η Οδό, συνέχεια στο χώρο των Αφετηριών – Τέρµα».  

Αν και έχουν περάσει πάνω από δύο εβδομάδες από την «έξωση» των αφετηριών, δεν υπάρχει καμία ενημέρωση από πλευράς της Ο.ΣΥ προς τους οδηγούς για το τι θα γίνει με τις αφετηρίες και αν θα πρέπει άμεσα να μετακινηθούν, αφού οι οδηγοί καθημερινά ενημερώνουν τους προϊσταμένους τους ότι υπάρχει κίνδυνος υποχώρησης του οδοστρώματος, με αποτέλεσμα κάποιον τραυματισμό και υλικές φθορές στα οχήματα, όπως επίσης και ότι τα οχήματα τις περισσότερες φορές βρίσκονται πάνω στην μία λωρίδα κατεύθυνσης για να αποφύγουν τα σημεία που υπάρχουν τα φρεάτια που υποχωρούν.








Citybusdrivers