Το Blog δημιουργήθηκε με σκοπό την ανάδειξη των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητα τους οι οδηγοί αστικών λεωφορείων στην Ο.ΣΥ, και την ενημέρωση σχετικά με την εργασία τους. Επικοινωνήστε μαζί μας: citybusdrivers1@gmail.com

Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου 2018

Έρευνα : Κάτω από τη βάση η Ο.ΣΥ - Οι οδηγοί την καλύτερη βαθμολογία



Σύμφωνα με έρευνα του athenstransport.com η Ο.ΣΥ έχει την χαμηλότερη βαθμολογία και μάλιστα κάτω από την βάση σε σχέση με τα υπόλοιπα ΜΜΜ - Παρά τις άσχημες συνθήκες εργασίας, σε ότι αφορά τους οδηγούς παίρνουν την καλύτερη βαθμολογία στην ΟΣΥ


Όπως βλέπουμε στην εικόνα, στην Ο.ΣΥ η μεγαλύτερη βαθμολογία είναι :

  • Στην ταχύτητα μετακίνησης, και
  • Στην συμπεριφορά και τον επαγγελματισμό του προσωπικού.
Και τα δύο τα παραπάνω, έχουν βαθμολογία πάνω από τη βάση στο 5,2 και έχουν να κάνουν με τους οδηγούς, στο πρώτο που αφορά την ταχύτητα μετακίνησης η οποία οφείλεται αποκλειστικά στους οδηγούς αφού αυτοί είναι που καθημερινά δίνουν τον καλύτερο εαυτό να βγάλουν εις πέρας τα δρομολόγια στο κυκλοφοριακό χάος της Αθήνας, φυσικά και η ταχύτητα μετακίνησης δεν είναι συγκρίσιμη με τα άλλα ΜΜΜ τα οποία εκτός το Τραμ, δεν βρίσκουν κανένα εμπόδιο μπροστά τους. 

Στο δεύτερο που αφορά την συμπεριφορά και τον επαγγελματισμό του προσωπικού, επίσης στο 5,2 στην περίπτωση της ΟΣΥ κατά κύριο λόγο έχει να κάνει με οδηγούς, αφού το επιβατικό κοινό δεν έρχεται σε άμεση επαφή με κανένα άλλον  ... το επιβατικό κοινό στους οδηγούς κάνει τα παράπονα, στους οδηγούς κάνει τις ερωτήσεις και όπως είναι φυσικό η υπόλοιπη εικόνα της εταιρίας που βαθμολογείται κάτω από τη βάση, παρασύρει και την εικόνα του οδηγού αφού είναι αδύνατο με τόση αναμονή στη στάση, συνθήκες μετακίνησης (3,8), καθαριότητα και αρτιότητα στάσεων και οχημάτων (3,8) να μην υπάρχει διαπληκτισμός οδηγών/επιβατών, όταν ο οδηγός του κάθε οχήματος έχει να κάνει με χιλιάδες επιβάτες σε κάθε βάρδια. 

Φυσικά και το δεύτερο που αφορά την συμπεριφορά και τον επαγγελματισμό του προσωπικού, δεν είναι συγκρίσιμο με τα υπόλοιπα ΜΜΜ αφού στα άλλα ΜΜΜ το επιβατικό κοινό δεν έχει καμία επαφή με τους οδηγούς, αλλά με προσωπικό το οποίο έχει αποκλειστικά την ευθύνη της πληροφόρησης και εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού (δουλειά γραφείου), με συνθήκες εργασίας που δεν έχουν καμία σχέση με τους οδηγούς επί του οχήματος οι οποίοι ταυτόχρονα με την πληροφόρηση του επιβατικού κοινού έχουν στην ευθύνη τους την ασφάλειά τους, τις καιρικές συνθήκες, το κυκλοφοριακό χάος κτλ. 

Παρόλα αυτά σύμφωνα με τα δύο παραπάνω κριτήρια και πάντα με την έρευνα του athenstransport.com βλέπουμε μία βαθμολογία 5,2 στην ΟΣΥ  και 7,1 η ανώτερη στο Μετρό ... διαφορά 2,1  ...

Σίγουρα τα σημεία με βαθμολογία 3,8 θα πρέπει να δοθεί περισσότερη έμφαση από την διοίκηση της ΟΣΥ καθώς την καθαριότητα των οχημάτων την έχει αναλάβει ιδιωτική εταιρία, για την αρτιότητα των οχημάτων είναι θέμα της διοίκησης όπως επίσης και για τις συνθήκες μετακίνησης θα πρέπει να υπάρχει καλύτερη συχνότητα δρομολογίων  ...


Δείτε ολόκληρη την έρευνα στο athenstransport.com