Το Blog δημιουργήθηκε με σκοπό την ανάδειξη των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητα τους οι οδηγοί αστικών λεωφορείων στην Ο.ΣΥ, και την ενημέρωση σχετικά με την εργασία τους. Επικοινωνήστε μαζί μας: citybusdrivers1@gmail.com

Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2019

Εικόνα εγκατάλειψης στον ΟΑΣΑ – Λεωφορεία παίρνουν φωτιά – Αμαξοστάσια μένουν χωρίς πετρέλαιο



Της Μαρίας Μόσχου
«Φωτιά» πήρε για ακόμα μια φορά η αξιοπιστία των αστικών λεωφορείων καθώς τη Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2019 στις 7 και 20 το πρωί ένα ακόμα λεωφορείο στην Αγία Παρασκευή λαμπάδιασε όταν έγινε ανάφλεξη του κινητήρα.


Αξιοσημείωτο είναι ότι οι βλάβες στα λεωφορεία είναι τόσο συχνές που σε πολλά αμαξοστάσια καθημερινά κόβονται δεκάδες βάρδιες ενώ οι οδηγοί αναγκάζονται να μένουν άπραγοι …

Και μέσα σε όλα αυτά δεκάδες περιστατικά καθημερινά βγάζουν εκτός και άλλα λεωφορεία με αποτέλεσμα να γίνονται όλο και λιγότερα δρομολόγια και ο κόσμος να ταλαιπωρείται περιμένοντας στην στάση για πάνω από μισή ώρα.

«Η κατάσταση είναι κρίσιμη. Τα σημάδια εγκατάλειψης είναι εμφανή στην καθημερινότητα των αστικών συγκοινωνιών με μοναδικούς χαμένους ους επιβάτες» είπε χαρακτηριστικά μιλώντας στο movenews.gr ο πρόεδρος των εργαζομένων στον ΟΑΣΑ κ. Σιορίκης.

Μάλιστα υπενθύμισε ότι πολλά από τα λεωφορεία που κυκλοφορούν είναι Euro 1 ή 2 εκτοξεύοντας το μέσο όρο της ηλικίας του στόλου σε πάνω από τα 15,5 έτη.

Έπιασε φωτιά!

Το τελευταίο λεωφορείο που … λαμπάδιασε πήγαινε να αναλάβει βάρδια και δεν είχε επιβάτες. Ευτύχημα αποτελεί  παράλληλα το ότι ο οδηγός αντιλήφθηκε πριν τη φωτιά ότι κάτι συνέβαινε και πρόλαβε να φύγει από την μεσαία λωρίδα στην οποία βρισκόταν και να πάει  στην αριστερή όπου αμέσως ξεκίνησε η φωτιά στο πίσω μέρος του λεωφορείου.

Ο οδηγός του λεωφορείου μαζί με άλλον οδηγό αστικού λεωφορείου έσβησαν την φωτιά με τους πυροσβεστήρες αποτρέποντας την επέκταση  σε ολόκληρο το λεωφορείο  ή σε άλλα διερχόμενα ΙΧ.

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο των εργαζομένων στο Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδος  κ. Παναγιώτη Στάθη που βρέθηκε στο σημείο  «σε περίπτωση που η επέμβαση των δύο οδηγών δεν ήταν τόσο άμεση το λεωφορείο θα είχε καταστραφεί πλήρως».

Μάλιστα μιλώντας στο movenews.gr υποστήριξε ότι την ίδια στιγμή ένα άλλο όχημα στο αμαξοστάσιο της Ανθούσας είχε διαρροή με αποτέλεσμα να «χτυπήσει» η μηχανή και να μείνει και αυτό εκτός κυκλοφορίας.


Αποτέλεσμα ήταν την Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2019 αντί για 170 λεωφορεία να βγουν για βάρδια μόλις 130  και 18 οδηγοί να μην έχουν όχημα για να εκτελέσουν τα προγραμματισμένα δρομολόγια. «Για το λόγο αυτό καθημερινά κόβονται περίπου 40 βάρδιες».

Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι περίπου δύο μήνες πριν άλλο λεωφορείο, επίσης στο Αμαξοστάσιο της Ανθούσας, κατά τον εφοδιασμό με αέριο είχε πάρει φωτιά. «Χάρη στην έγκαιρη και άμεση επέμβαση των εργαζομένων της ΔΕΠΑ δεν επεκτάθηκε η φωτιά ενώ άμεση ήταν και η άφιξη της  πυροσβεστικής υπηρεσίας».

Έμεινε χωρίς … καύσιμα

Χωρίς πετρέλαιο έμεινε την Κυριακή το μεγαλύτερο αμαξοστάσιο της Αττικής στην Πέτρου Ράλλη. Τα λεωφορεία προκειμένου να εκτελέσουν τα προγραμματισμένα δρομολόγια αναζητούσαν καύσιμο από τον Πειραιά και το Βοτανικό.

Σύμφωνα με πληροφορίες υπήρχε έλλειψη περίπου 10 τόνων πετρελαίου που από την διοίκηση αποδίδεται σε λάθος του τελωνείου, ωστόσο οι εργαζόμενοι κάνουν λόγο για έλλειψη ρευστότητας. Τελικά για να «γεμίσουν» τα λεωφορεία η διοίκηση προχώρησε σε ανεφοδιασμό από βενζινάδικο.