Το Blog δημιουργήθηκε με σκοπό την ανάδειξη των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητα τους οι οδηγοί αστικών λεωφορείων στην Ο.ΣΥ, και την ενημέρωση σχετικά με την εργασία τους. Επικοινωνήστε μαζί μας: citybusdrivers1@gmail.com

Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2019

Πλέον και στα κινητά μέσω OASA Telematics η εφαρμογή «Ημερήσιος προγραμματισμός»



Τον ημερήσιο προγραμματισμό των δρομολογίων σε λεωφορεία και τρόλεϊ μπορεί πλέον να βλέπει το επιβατικό κοινό και από το κινητό του μέσω της εφαρμογής OASA Telematics. - Τι γίνεται όμως με τα δρομολόγια που ξεκινούν από τη μέση μιας διαδρομής ;

Όπως είχαμε αναδείξει, το πρόγραμμα δρομολογίων των οδηγών, δεν είναι το ίδιο με αυτό που βλέπει το επιβατικό κοινό από το site του ΟΑΣΑ λόγω των ελλείψεων σε προσωπικό και οχήματα, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να ζητούν εξηγήσεις από τους οδηγούς για τα δρομολόγια που δεν έγιναν και πολλές φορές να υπάρχουν έντονοι διαπληκτισμοί ακόμα και ξυλοδαρμοί.  

Τώρα πλέον με την νέα εφαρμογή «Ημερήσιος προγραμματισμός», είναι εμφανές στο επιβατικό κοινό τα δρομολόγια που δεν εκτελούνται λόγω των ελλείψεων, όπως και οι τροποποιήσεις στις ώρες αναχώρησης, όμως, υπάρχουν και δρομολόγια τα οποία φαίνονται στην εφαρμογή ότι έχουν γίνει ή θα γίνουν και τα οποία δεν έγιναν ποτέ, κι αυτό διότι τα δρομολόγια αυτά εκτελέστηκαν από άλλο σημείο της διαδρομής για διάφορους λόγους, όπως καθυστερήσεις από κυκλοφοριακό, κλειστοί δρόμοι στο κέντρο κτλ.

Για παράδειγμα, την Κυριακή που γίνεται αλλαγή φρουράς στην πλατεία Συντάγματος, υπάρχουν αρκετά δρομολόγια τα οποία επειδή δεν έχουν πρόσβαση στις αφετηρίες τους, εκτελούνται από άλλο σημείο της διαδρομής π.χ. από το Μετρό ΦΙΞ.  Έτσι το δρομολόγιο αυτό επειδή δεν ακυρώθηκε τελείως φαίνεται ότι εκτελέστηκε κανονικά από την αφετηρία του αφού τα συγκεκριμένα δρομολόγια γράφονται ως παρατηρήσεις από ποιο σημείο της διαδρομής εκτελέστηκαν και για ποιόν λόγο. 

Συνεπώς οι επιβάτες που βλέπουν στην εφαρμογή ότι το δρομολόγιο θα γίνει, περιμένουν στην αφετηρία και τελικά έρχεται το επόμενο. 

Αυτό είναι ένα πρόβλημα για τους επιβάτες αφού δεν ενημερώνονται σωστά, αλλά και για τους οδηγούς που θα ζητηθούν εξηγήσεις. 

Επομένως θα πρέπει στα συγκεκριμένα δρομολόγια, να μπει ένας αστερίσκος (*) που θα σημαίνει ότι στο δρομολόγιο δεν έχει εκτελεστεί κανονικά, και πατώντας πάνω να ενημερώνει το επιβατικό κοινό για το τι ακριβώς γίνεται στο συγκεκριμένο δρομολόγιο, έτσι ο επιβάτης θα επιλέξει άλλον τρόπο μετακίνησης και δεν θα περιμένει άσκοπα στην αφετηρία. π.χ. στο παραπάνω παράδειγμα, θα μπορούσε να μετακινηθεί με το μετρό, από Ακαδημία έως ΦΙΞ και εκεί να πάρει το λεωφορείο της επιλογής του. 

Σημείωση : Αν σε κάποιους δεν φαίνεται στο κινητό ο «Ημερήσιος προγραμματισμός» θα πρέπει να κάνει επανεγκατάσταση της εφαρμογής.