Το Blog δημιουργήθηκε με σκοπό την ανάδειξη των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητα τους οι οδηγοί αστικών λεωφορείων στην Ο.ΣΥ, και την ενημέρωση σχετικά με την εργασία τους. Επικοινωνήστε μαζί μας: citybusdrivers1@gmail.com

Τετάρτη, 26 Ιουνίου 2019

Κίνδυνος στις αφετηρίες λεωφορείων στο Ελληνικό - υποχωρούν τα φρεάτια !



Αφετηρίες λεωφορείων εγκαταλελειμμένες, επικίνδυνες και άσχημο εργασιακό περιβάλλον για τους οδηγούς λεωφορείων - κίνδυνος ατυχήματος για οδηγούς και επιβάτες από την υποχώρηση του οδοστρώματος.


Όπως είχαμε δημοσιεύσει τον περασμένο Οκτώβριο, οι οδηγοί των λεωφορείων στις αφετηρίες των λεωφ. γραμμών 122, 171, 154, Χ97, & 124, αναγκάστηκαν να μετακινήσουν τα λεωφορεία στο δρόμο σε σημείο που είναι επικίνδυνο καθώς το οδόστρωμα υποχωρεί, όταν ξαφνικά και χωρίς καμία προειδοποίηση από την υπηρεσία τους, ειδοποιήθηκαν από υπαλλήλους που θα έκαναν την περίφραξη να εκκενώσουν άμεσα τον χώρο διότι σύμφωνα με μαρτυρίες οδηγών που βρίσκονταν στο σημείο εκείνη τη στιγμή, τους είπαν ότι «θα πρέπει να φύγετε διότι είναι περιουσία του Ελληνικού Δημοσίου». Ο χώρος αυτός από το 2013 χρησιμοποιούνταν ως αφετηρία για τη στάθμευση των λεωφορείων των παραπάνω λεωφ. γραμμών του ΟΑΣΑ και σύμφωνα με τις υποδείξεις του, καθώς υπήρχε στάση εντός του χώρου αυτού με την ονομασία «ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ» µε ΚΣ 590077 «έµπροσθεν της περίφραξης της Ε.Μ.Υ. και 5µ προ της εισόδου της» όπως αναφέρεται και στην απόφαση της τροποποίησης των παραπάνω λεωφ. γραμμών το 2015 «από την Ελ. Βενιζέλου, δεξιά στην 27η Οδό, συνέχεια στο χώρο των Αφετηριών – Τέρµα». 

Σε αυτό το δημοσίευμα, είχαμε αναδείξει την επικινδυνότητα του νέου σημείου στάθμευσης των λεωφορείων, διότι αρκετές φορές τα φρεάτια υποχωρούσαν υπό το βάρος των λεωφορείων και υπήρχε κίνδυνος  κάποιο λεωφορείο να πέσει μέσα σε αυτά! 

Έκτοτε, ουδείς ασχολήθηκε με το θέμα, σήμερα, μετά από οκτώ μήνες, αυτά που λέγαμε επιβεβαιώθηκαν, ευτυχώς έστω και από τύχη, χωρίς να έχει σημειωθεί κάποιο σοβαρό περιστατικό ! 

Την προηγούμενη βδομάδα, λίγο έλειψε λεωφορείο της γραμμής, να πέσει μέσα στο φρεάτιο της παρακάτω φωτογραφίας, καθώς αυτό ήταν σκεπασμένο με το κόντρα πλακέ ξύλο που βλέπετε στην εικόνα. Ο κίνδυνος ατυχήματος είναι ορατός για οδηγούς και επιβάτες καθώς ο ΟΑΣΑ δεν απαγορεύει την επιβίβαση/αποβίβαση επιβατών στο συγκεκριμένο σημείο ... 


Στο παρελθόν, έχουν σημειωθεί διάφορα περιστατικά στο νέο σημείο στάθμευσης επίσης με φρεάτια, αλλά και σωλήνες ύδρευσης, που έχουν σπάσει υπό το βάρος των οχημάτων. Τα οχήματα πλέον σταθμεύουν καλύπτοντας πολλές φορές ολόκληρη τη μία λωρίδα κατεύθυνσης ώστε να αποφύγουν παρόμοια περιστατικά.

Ο χώρος των παραπάνω αφετηριών, είναι ένας χώρος ο οποίος σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει εργασιακό χώρο μίας πολιτισμένης ευρωπαϊκής χώρας παρά μόνο τρίτων χωρών, καθώς εκτός την εικόνα που σε πιάνει κατάθλιψη, δεν υπάρχουν και συνθήκες υγιεινής, δεν υπάρχει χώρος αναμονής οδηγών για τα κουτσουρεμένα πλέον διαλείμματα, και το ποιο σημαντικό, νερό ! Νεράκι βρε παιδιά να πιει ο εργαζόμενος που οδηγεί το λεωφορείο και μεταφέρει ανθρώπινες ζωές, υπό συνθήκες 30 και 32 °C εσωτερική θερμοκρασία λεωφορείου, παρά το a/c που διαθέτουν ... ντροπή ! 

Παρακάτω δημοσιεύουμε φωτογραφίες από μία αφετηρία αστικών λεωφορείων στο Βερολίνο, μιας και η καραμέλα των αρμόδιων πολιτικών, διοικητών στις συγκοινωνίες και όχι μόνο,  κατά καιρούς αρέσκονται στο να επικοινωνούν (επιλεκτικά) κάποια μέτρα που έχουν σε άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες και θέλουν να τα εφαρμόσουν εδώ, λέγοντας «γιατί εκεί εφαρμόζονται και εδώ όχι»  ... τους λέμε λοιπόν κι εμείς, γιατί εκεί έχουν αυτούς τους εργασιακούς χώρους κι εμείς όχι ; 


  
Όπως βλέπετε οι συνθήκες εργασίας, είναι οι ιδανικότερες για να μπορεί ο εργαζόμενος να κάνει το διάλειμμα του σύμφωνα με την νομοθεσία (εκτός του εργασιακού χώρου, δηλαδή όχι μέσα στο λεωφορείο) ώστε να μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα για την επιχείρηση και το επιβατικό κοινό. Είναι οι ανθρώπινες συνθήκες εργασίας, οι οποίες θα έπρεπε να ήταν ο πρώτος στόχος των διοικήσεων σε κάθε εταιρία, διότι το εργασιακό περιβάλλον αποτελεί ένα σημαντικό μέρος της καθημερινότητας του ανθρώπου αφού μέσα σε αυτό ο εργαζόμενος περνάει τουλάχιστον το ένα τέταρτο της μέρας του. 






Αναμένουμε την αντίδραση των αρμόδιων φορέων για την πρόληψη ατυχήματος ! 

citybusdrivers