Το Blog δημιουργήθηκε με σκοπό την ανάδειξη των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητα τους οι οδηγοί αστικών λεωφορείων στην Ο.ΣΥ, και την ενημέρωση σχετικά με την εργασία τους. Επικοινωνήστε μαζί μας: citybusdrivers1@gmail.com

Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΌ ΕΙΣΙΤΉΡΙΟ: Απώλεια εσόδων στον ΟΑΣΑ από μη ενεργοποίηση εφαρμογής στα επικυρωτικά μηχανήματα



Παρόλο που τα επικυρωτικά μηχανήματα σε λεωφορεία τρόλεϊ και Τραμ έχουν την δυνατότητα να επιτρέπουν σε ομάδες επιβατών να ταξιδέψουν με ένα εισιτήριο, ο ΟΑΣΑ δεν ενεργοποιεί την εφαρμογή. 

Το έχουμε δημοσιεύσει εδώ και καιρό, ότι τα μηχανήματα επικύρωσης εισιτηρίων σε λεωφορεία τρόλεϊ και Τραμ διαθέτουν την εφαρμογή που επιτρέπει μέχρι εννέα επιβάτες να ταξιδέψουν με ένα εισιτήριο.  Ο ΟΑΣΑ παρόλο που λαμβάνει μέτρα για την λαθρεπιβίβαση, (επιβίβαση μπροστινή πόρτα, μπάρες στο μετρό κτλ.) χάνει καθημερινά αρκετά χρήματα.
Το σημερινό συμβάν έχει ως εξής:
《Ένα ζευγάρι, ζήτησε και αγόρασε από περίπτερο σε κλειστό φάκελο πέντε εισιτήρια για να ταξιδέψουν με την λεωφορειακή γραμμή 171 από Βάρκιζα προς σταθμό μετρό Ελληνικό, όταν όμως επιβιβάστηκαν στο λεωφορείο και άνοιξαν το φάκελο, έκπληκτοι διαπίστωσαν,  ότι εντός του φακέλου υπάρχει μόνο ένα εισιτήριο, το οποίο φυσικά είχε φορτιστεί με πέντε διαδρομές .  Αναρωτήθηκαν πως θα ταξιδέψουν αφού είχαν ζητήσει πέντε εισιτήρια και βρήκαν μόνο ένα! Τελικά ο ένας ταξίδεψε τζάμπα, αφού στο τέρμα της γραμμής 171 είναι σαν να βρίσκεσαι στη μέση του πουθενά 》.

Παρόμοια περιστατικά θα είχαν αποτραπεί αν ο ΟΑΣΑ είχε μεριμνήσει να ενεργοποιήσει την παραπάνω εφαρμογή  ... Η οποία όχι μόνο δίνει την δυνατότητα να ταξιδέψουν με ένα εισιτήριο 9 άτομα, αλλά εξοικονομεί και χρήμα, ή  όπως ο ίδιος διαφημίζει, 《επαναφορτίζουμε το χάρτινο εισιτήριο, προστατεύουμε το περιβάλλον  ... 》.