Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2020

Προχειρότητες στην λεωφ. γραμμή 171 «ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΒΑΡΚΙΖΑ» από τους αρμόδιους συγκοινωνιακούς φορείς



Οι προχειρότητες δεν λένε να σταματήσουν στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας - Τροποποίησαν κατά 6 χιλιόμετρα λόγω έργων την λεωφ. γραμμή 171 «ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΒΑΡΚΙΖΑ» και άφησαν τους ίδιους χρόνους διαδρομής.

Οι αρμόδιοι συγκοινωνιακοί φορείς ΟΑΣΑ και ΟΣΥ δεν φρόντισαν να αλλάξουν τους χρόνους διαδρομής των λεωφορείων στην λεωφ. γραμμή 171 «ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΒΑΡΚΙΖΑ» η οποία τροποποιήθηκε από το Σάββατο και για 4 μήνες λόγω εργασιών επί της οδού Βασ. Κωνσταντίνου στη Βάρη, και ενώ είναι γνωστό ότι η λεωφ. γραμμή επεκτείνεται λόγω της τροποποίησης κατά 6 χιλιόμετρα. 

Με έναν απλό υπολογισμό, για να διανύσει ένα όχημα 20 χιλιόμετρα σε 35 λεπτά, θα πρέπει να τρέχει με μέσο όρο ταχύτητας περίπου 40 Km/h, επομένως αν η διαδρομή είναι εντός της πόλεως με λεωφορείο, με φωτεινούς σηματοδότες και στάσεις για επιβίβαση αποβίβαση επιβατών, τότε για να έχουμε μέσω όρο ταχύτητας τα 40 Km/h θα πρέπει το όχημα να αναπτύξει ταχύτητα και πάνω από 60 Km/h. 

Αυτό, οι αρμόδιοι που δρομολογούν τα λεωφορεία τα οποία μεταφέρουν ανθρώπινες ζωές, είτε το βλέπουν κανονικό, είτε αδιαφορούν για το επιβατικό κοινό και τους οδηγούς λεωφορείων. 

Παρακάτω έχουμε σημειώσει την διαδρομή, μέσω google maps για Ι.Χ επιβατικό αυτοκίνητο. 


Η google maps υπολογίζει ότι το Ι.Χ επιβατικό αυτοκίνητο χωρίς κυκλοφοριακό, θα κάνει την ίδια διαδρομή σε 30 λεπτά, και οι αρμόδιοι συγκοινωνιακοί φορείς υπολογίζουν το λεωφορείο με όρθιους επιβάτες και με 45 στάσεις σε 35 λεπτά

Όλα αυτά εις βάρος των επιβατών και των οδηγών, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, σήμερα Κυριακή οι οδηγοί κάνανε κυκλικά δρομολόγια συνεχώς με καθυστερήσεις, άλλοι την ώρα που έπρεπε να πάρουν δρομολόγιο από Βάρκιζα βρίσκονταν στο Ελληνικό, άλλοι δεν σχόλασαν στην ώρα τους, και όπως είναι φυσικό όλο αυτό ταλαιπώρησε το επιβατικό κοινό και έδειξε για μία ακόμη φορά ότι δεν υπάρχει πρόβλεψη ! πρώτα διογκώνεται ένα πρόβλημα και μετά ψάχνουμε για λύσεις.


Προχειρότητα και στην ενημέρωση στις στάσεις των λεωφορείων, καθώς η ενημέρωση γίνεται με ένα απλό χαρτί Α4 σε διαφάνεια που με την πρώτη δυνατή βροχή θα εξαφανιστεί, ούτε καν μία πλαστικοποίηση, και ενώ η τροποποίηση θα διαρκέσει για 4 μήνες.


Όσο αναφορά την τηλεματική εντός των λεωφορείων, δεν υπάρχει η αντίστοιχη επιλογή της νέας διαδρομής όπως υπάρχει στην εφαρμογή OASA Telematics με αποτέλεσμα στην μισή διαδρομή να κολλάει και να μην λειτουργεί.


citybusdrivers